活現同人微旅行.第二話

嚟到《活現同人微旅行》第二集,活現香港一眾同事繼續從不一樣嘅角度,發掘社區嘅隱藏風貌!我哋除咗以建築角度拆解樂富邨背後嘅設計,去南丫島一探村屋天台嘅風光,我哋今個月仲衝出香港,去咗中國內地嘅四川,一窺熊貓嘅奧祕!

成都導遊
熊貓冷知識

我哋點樣去成都?喺疫情下,線上境外遊已經成為熱潮!大家安在家中,就可以舒舒服服咁遊覽世界各地。今次活現香港一班同事就喺成都導遊Alex嘅導賞下,參觀全球最大嘅熊貓基地,近距離接觸每日工作只係食、玩、瞓、屙嘅可愛國寶!Alex係熊貓基地嘅義工,亦都係國寶嘅「鏟屎官」,佢分享咗好多熊貓嘅冷知識!我哋仲親眼目擊一對龍鳳熊貓打交嘅精彩場面,如果你都想發掘熊貓鮮為人知嘅秘密,就唔好錯過我哋嚟緊嘅四川熊貓團!

平平無奇的香港屋村建築

大學主修建築文物保護嘅同事 Theodora 家住樂富,以較為學術嘅角度同我地介紹樂富邨。

樂富邨

香港公共屋邨俾人嘅感覺,就好似一個個複製貼上嘅長方盒咁,特色欠奉,但若果花心思留意,其實可以從中發掘到唔少隱藏嘅色彩。樂富邨最吸引 Theodora 嘅地方,在於佢喺設計上採取咗呈梯形嘅斜面設計。最初 Theodora 估計咁樣做係為咗令建築物符合街影法,但之後佢好快發現,唔係喎,對比過舊照近照,甚至睇埋屋邨附近嘅街道佈局,都睇唔到點解屋邨要整成斜面。

後來佢偶然得知,樂富邨嘅建築師原來係有份設計香港大會堂嘅 Alan Fitch,於是佢就明白,樂富邨設計嘅背後必定有更多深入嘅考量。

雖然有待考究,但喺附近芸芸建築入面,斜面嘅設計的確可以帶嚟視覺上嘅新鮮感同動感。Theodora 希望大家行過唔同屋邨時,都可以留意佢哋各自嘅建築設計巧思。

樂富邨
香港大會堂

島中島

跟住落嚟不如又聽吓住喺南丫島嘅 Joyce 分享!

近排住喺南丫島嘅 Joyce 本身係西貢人,到底有咩吸引佢千里迢迢搬入去?除咗因為離島嘅慢活節奏比繁忙都市更加放鬆宜人之外,最令佢心動嘅係村屋天台嘅風光。起身之後,Joyce 習慣喺天台做一陣熱身去迎接早晨,然後全日喺天台望住藍天蔚海,chill住home office。有時佢仲會邀請朋友上嚟天台燒烤,同時欣賞落日美景,不亦樂乎。

天台的景觀
天台燒烤

依附喺小山丘上,每一間村屋嘅天台就好似一個個獨立嘅小島,而每一個小島都各有不同 — 有啲打扮到成個園圃咁放滿盆栽,有啲就係屋主曬太陽發白日夢嘅後花園。對於 Joyce 嚟講,每一個天台都好似一座自成一角嘅島嶼咁,一人獨處固然清幽,但同時彼此都係相連,交織成一幅南丫島獨有嘅畫面。